six feet under

posted in: everything .2012-02-18 / 17:38:29 . 3 comments
Veckan har bestått av 97,9 % plugg, 2% sömn och 0,1 % nöjen, därav min frånvaro. Jag känner mig så ledsen och trött, tur att det endast är en vecka kvar till sportlovet. Jag behöver verkligen sju dagar utan alla krav och måsten.

När jag inte pluggat/träffat kompisar/sovit har jag under de senaste veckorna varit helt inne i denna fantastiska serie:




- Six feet under.
Handlingen kretsar kring familjen Fisher som äger ett begravningshem/en begravningsbyrå.
Serien är verkligen helt fantastisk, en utav de bästa serier jag någonsin sätt (kanske till och med den bästa).
Kommentarer
Postat av: juli

svar: åh, tack så mycket! vad glad man blev i själen av en sådan kommentar av en av mina favoritkonstnärer här i bloggvärlden :D heath är badass jap, och han är inte dålig! men jack har lite mer klass och stil :)

2012-02-19 @ 00:14:06
URL: http://mestjuli.blogg.se/
Postat av: LISA

när går den och vilken kanal? :)

2012-02-19 @ 13:55:20
URL: http://lisasliiv.blogg.se/
Postat av: Emma

Skämtar du med mig?`:D Jag trodde inte någon svensk kollade på 6 ft under. Älskar den här serien! Den har ALLT!

2012-03-18 @ 05:27:13
URL: http://emmaspalett.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin