kunde man tävla i vem som kan skriva världens längsta parenteser skulle jag vinna. (eller i alla fall hamna på prispallen)

posted in: everything .2012-01-17 / 21:39:49 . 0 comments
Efter månader utan scanner så tömde jag i helgen min plånbok på 850 kronor och köpte en ny scanner. Den förra scannern jag hade var jag inte nöjd med (vilket resulterade i att jag "rååkade" sparka sönder den (får vanligtvis inte agressionsutbrott i den graden, kan i mitt försvar säga att jag var otroligt stressad och tjurig)). 

Nu har jag köpt mig en HP scanjet G2710. Jag har bara hunnit prova den två-tre gånger men jag kan redan nu säga att jag är jättenöjd med den! Dock är det en A4 scanner så vi får se hur det går när jag ska scanna in en A3-teckning.. (brukar funka om man scannar in halva åt gången sen sätter ihop halvorna i datorn)



Kommentarer
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin