Tillbaka

posted in: everything .2012-06-19 / 19:52:09 . 0 comments
Nu har jag vilat upp mig ordentligt efter studenten, efter all stress och ångest över skolan kan jag nu äntligen koppla av vilket har  resulterat i att jag vandrat runt som en zombie och sovit bort halva dagarna den senaste veckan. 


Efter månader av dålig uppdatering tänker jag nu fokusera lite mer på bloggen och börja skriva titt som tätt här igen!   Men tyvärr har min gamla laptop tagit sitt sista andetag och är nu stendöd & min mac var jag ju tvungen att lämna tillbaka till skolan eftersom det var en lånedator. Men jag tror faktiskt att jag ska ta och spendera mina studentpengar på en ny macbook. Jag kan inte överleva med att enbart använda den stora stationära familjedatorn här hemma som låter som en damsugare.
 
Glömde nästan: tack vare att blogg.se har gjorts om lite så kan jag nu enkelt svara på era kommentarer i kommentarsfältet under varje inlägg jag skriver! Det är både snabbt och smidigt så nu kommer jag härefter svara på alla era frågor och liknande direkt i kommentarsfältet! :) kram
 
 
Kommentarer
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin