lipstick?

posted in: everything .2012-03-07 / 19:03:45 . 4 comments
Jag fick en fråga från en läsare som löd: Hur många läppstift har du? Det känns som att du har tusen typ ;) haha.

- Min samling består hittills av fem stycken läppstift, hade sju stycken för ett tag sedan men kastade bort två då de inte kom till användning. Jag är helt förälskad i färgade läppar, det är så fint.


Beloved - FACE / Black orchid - Make up store / Passion red - Maybelline / Dare - Make up store / Dolce vita - Isadora
Kommentarer
Postat av: lisa

vilka affärer kan man köpa FACEläppstift på, eller är det en egen affär? :) Ska till stockholm på lördag nämligen och ärt tacksam för svar...

2012-03-07 @ 19:52:16
URL: http://lisasliiv.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ljuvligt!!!!!

2012-03-07 @ 23:10:16
Postat av: Carro

ÅÅ älskar läppstift, har typ tre st röda bara, sen massa till, haha:P

2012-03-08 @ 12:09:56
URL: http://atrumrose.blogg.se/
Postat av: Catta

Dolce vita är ju himla fin nyans :D

2012-03-08 @ 14:46:25
URL: http://stonedeaf.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin