boh

posted in: everything .2012-11-09 / 10:06:00 . 7 comments
Om någon timme ska jag åka iväg till Stockholm med mina fina vänner Hanin och Saba.
Vi ska vandra runt lite, äta god mat och till slut bege oss till hovet för att se Band of Horses live!!!!!! Jag längtar så himla mycket och jag är helt säker på att detta kommer bli en helt fantastisk dag. Kameran följer med så om jag inte glömmer bort den fullständigt så kommer det dyka upp lite bilder från dagen på bloggen i morgon.

Jag måste också passa på att, även här, gratulera min fina lillebror Johan som fyller hela arton år idag! Jag är lite ledsen att jag inte kommer vara hemma mycket idag, men jag och min äldre bror Jimmie ska fira Johan ordentligt i morgon då vi ska gå ut för första gången tillsammans! Fasen vad roligt det ska bli!

--

Till sist kan jag också nämna att jag har mailat alla som var först att nappa på plagg från bloppisen! & jag har redan skickat iväg två paket med kläder! Men jag har inte fått svar från alla än, så kolla er mail ni som hörde av er om ett plagg eller två! Så fort alla plagg är ivägskickade så kör vi igång med del två av min bloppis!

Nej jag måste skriva en sak till, jag är helt förundrad över att jag bloggar så mycket? Jag vet inte vad som har hänt haha! Jag tror inte att jag har bloggat så här flitigt på över ett år, kanske två. 

Hoppas att alla ni får en jättefin dag,
skriver mer i morgon!


Kommentarer
Postat av: Ebba M

SV: Tack snälla!

2012-11-09 @ 10:25:48
URL: http://ebbali.blogg.se
Postat av: SOFIA

sv: Ja, det var helt otroligt gott!

Hoppas att du har det otroligt bra i Stockholm :)

2012-11-09 @ 16:38:28
URL: http://originaletsofia.blogg.se
Postat av: Anna

Tack så hemskt mycket! Kul att du tycker det! Måste säga detsamma om din :) Och gud vad duktig du är på att måla!!

2012-11-09 @ 17:47:13
URL: http://freeandperfect.blogg.se
Postat av: Tove

ÅÅÅH jag såg Band of Horses på malmöfestivalen 2010. Det var underbart! Jag stod längst fram i mitten på ett smockfullt torg. Magiskt!

2012-11-09 @ 17:51:06
Postat av: Jenny

Mer gamla teckningar!:D helst hela mappen!

2012-11-09 @ 19:23:25
Postat av: Jenny

Mer gamla teckningar!:D helst hela mappen!

2012-11-09 @ 19:23:39
Postat av: Dafina

Fin blogg, gillar din design!
Checka gärna in min, skriv en önskerubrik! :)

http://bydafina.blogg.se/2012/november/onskerubrik.html#comment

2012-11-09 @ 20:10:12
URL: http://bydafina.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin