önskeinlägg/läsvärda bloggar

posted in: everything .2012-11-07 / 10:48:00 . 2 comments
För några veckor sedan rensade jag bland bloggarna jag följer på bloglovin. Jag tog bort alla modebloggar och liknande som jag inte bryr mig om alls längre. När jag gick i skolan kändes allt som rörde mode så himla viktigt. Jag sminkade mig alltid, plattade/lockade håret varje dag och bar noggrant utvalda så kallade outfits.
Nu fixar jag håret en gång i veckan, jag har nämligen insett att mina risiga hår inte är så tokigt (även om det ser ut som om jag har tumlat runt bland tusen kuddar/ eller kan liknas vid ett dött djur ibland). Jag älskar kläder men jag bryr mig inte längre på samma sätt längre, lite svårt att förklara. Jag kör min egen grej liksom. Majoriteten av mina kläder köper jag på second hand och jag ser inte längre någon anledning till varför jag ska köpa en tröja för fyra hundralappar när jag kan köpa en för fyrtio kronor. Men blir jag störtförälskad i ett lite dyrare plagg så kan jag naturligtvis kosta på mig det, men min syn på kläder och mode är inte likadan som förut om ni förstår vad jag menar, den är lite mer avslappnad.

Oj vilken lång introduktion detta blev nu. Det var ju meningen att jag skulle skriva ett inlägg om bloggar jag tycker väldigt mycket om, virrade bort mig lite hehe. Här kommer ett gäng bloggar som jag tycker mycket om just nu. Obs, det är inga superdupermodebloggar :)

daughterofthesun . Bohemiskt och vackert.
- frommoontomoon. Bohemisk inredning med massor av inspiration.
- dropsofjupiter . Så mycket fint.
- signe. Så himla snygg
-ptfia. En riktig älskadigsjälvmåbra-blogg. (något jag verkligen behöver inspireras av hehe)


Lämna gärna era bästa bloggtips!! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

En underbar blogg! ogonblickochkansla.blogg.se
OBS! inte min egen, tycker bara om den :)

2012-11-07 @ 17:06:17
Postat av: Malin Aurora

Åh jisses så vackra bilder!

2012-11-08 @ 05:01:15
URL: http://vildblommor.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin