stockholm

posted in: everything .2012-11-11 / 12:56:00 . 9 comments
Var beredda, här kommer vääärldens längsta inlägg med tusen bilder från fredagen! Ni som har frågat efter lite mer "vardagsbilderochliknande" blir nog glada! 

>>-<<

Vi begav oss med tåg mot stockholm runt klockan tolv. Det var fullt med människor på tåget så vi alla hamnade på separata platser. Det blev alltså inga kort från tågresan och jag fördrev tiden genom att leka med min mobil i en timme.

Väl framme i Stockholm blåste det isvindar så det första jag gjorde var att köpa en mössa. Sen satte vi oss på ett fik och drack te och chailatte.
Efter det så köpte vi polkagriste i en jättemysig liten butik!
Vi bestämde oss för att strunta i alla vanliga butiker som H&M, Topshop och Monki och fördrev tiden genom att kika i små mysiga butiker i gamla stan.Vi köpte hubbabubba och Hanin blåste de största bubblorna.
Jag kände mig riktigt lycklig över att vara i huvudstaden med mina favoriter.
Vi var bland annat inne i denna fantastiska butik. Vore jag rik hade jag shoppat loss därinne! Blev bland annat förälskad i trollstavar för 399 kronor, självklart var det Harry Potter-trollstavar. 
Var ju tvungen att ta lite bästis-kort också haha! 
Vackra systrarna Abdali!
Jag fastnade också på kort, både i och ur fokus. På nedre bilden är vi inne i en helt underbar butik som sålde bohemiska kläder! Köpte två tröjor för drygt två hundra kronor totalt. Snacka om kap!
Sen såg vi ju också Band of Horses!!!!!!!!!! Jag frös under hela konserten men brydde mig inte om det för det var så fantastiskt bra. 
Efter konserten begav vi oss till tågstationen igen! Vi kom dit runt midnatt och upptäckte att nästa tåg till Västerås gick klockan 07:53. Det gick inga bussar heller så vi bestämde oss för att äta på Mcdonalds. Mätta återvände vi till stationen och låg och vilade på ett par bänkar. Sedan stängde stationen (!!!) och vi fick stå ute i kylan!!! Vi blev jagade av en stor råtta men som tur var kom min underbara farfar och räddade oss klockan halv 3! Vid fyratiden kom jag hem och somnade i min säng direkt.
 
Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

så himla snygg du är, dör lite här bakom dataskärmen!
Ser verkligen ut som en lyckad dag, var konserten lika bra som den såg ut att vara?

Svar: tssss, ska komma ifrån dig snygging!!Konserten var jättebra, stog två meter från scenen! :D<3 vi får ta å ses snart! :)
linda

2012-11-11 @ 13:30:21
URL: http://pdf.blogg.se
Postat av: Julia

Det där usla självförtroendet måste åtgärdas SNARAST! Du är ju fantastiskt snygg och kan dessutom bära upp i stort sett vilka kläder som helst. Själv får man nöja sig med att se ut som alla andra haha :) Jag är måttligt avunsjuk på dig. :)

Svar: tuusen tack snälla du! :) Jag jobbar på det, men det handlar om så mycket mer än utseende.. kram på dig!
linda

2012-11-11 @ 13:48:07
URL: http://julialundmark.devote.se
Postat av: Linnéa

Låter som underbart litet äventyr :P Och va fina ni är allihopa, du o dina kompisar! Måste vara nåt speciellt med v-ås eftersom att mina bästisar också kommer därifrån och dem är sjukt snygga med ;) heheh

Svar: haha tack & kram på dig!!!
linda

2012-11-11 @ 14:04:12
URL: http://gotmybook.wordpress.com
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Du är så himla vacker :D

2012-11-11 @ 14:10:58
URL: http://julhaz.blogg.se
Postat av: Linda

Jättefina bilder!
Hur brukar du redigera? Vilket program? Lägger du på filter?

Svar: tack!jag redigerar antingen i iphoto eller på ipiccy.com! Ändrar oftast bara ljuset och färgtonen en aning! :) Sen på med lite mer skärpa. kram!
linda

2012-11-11 @ 14:28:57
URL: http://hertigen.blogg.se
Postat av: sofia

Hejsan du fina! vad hette bohemaffären??

Svar: sol och måne tror jag! :) kram!
linda

Postat av: Sarah

Vad många fina bilder! Vart låg affären som där du köpte två fina tröjor? Du måste fota de sen och lägga upp^^ Älskar bilden på dig där du är i profil och skrattar, jättefin!

Svar: Affären låg i gamla stan! :) självklart kan jag visa plaggen sen :)Tusen tack!! kram på dig
linda

2012-11-11 @ 17:09:11
URL: http://wrengler.tumblr.com
Postat av: SannaD! - Art & Regular

Ja visst är det!
Åh vad roligt med Stockholm! :)

2012-11-12 @ 00:12:57
URL: http://sannaadanielsson.blogg.se
Postat av: CULLIGAN

Du är så vacker Linda!

2012-11-12 @ 14:39:28
URL: http://saraculligan.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin