ungefär trettio minuter med kol

posted in: my art .2012-11-14 / 13:51:00 . 5 comments
Som jag lovade, här kommer en snabb koltekning jag gjorde på runt 30-40 minuter igår kväll.
Blyerts och akvarell tar sådan grymt lång tid så det var rätt härligt att bara sitta och dra snabba streck med kolpennan. Tror jag har ritat med kol ungefär tio gånger bara. Bakgrunden är gjord utav fingeravtryck i kol.

Egentligen passar den kanske mer under kategorin "sketches" meen, den är ritad på ett A3 papper och därför får den hamna i kategorin "my art"
 
>>-<<

Nu ska jag titta på sons of anarchy och dricka lite te! Ikväll väntar två träningspass så jag passar på att ta det lite lugnt nu. 

Sen ska jag påminna som två saker: glöm inte att lämna förslag på teman till nästa onsdagsskiss i inlägget nedan och i morgon drar jag igång del två av min bloppis!!!! (Nu ska jag sluta tjata (puss på er))
Kommentarer
Postat av: Jessica

Gillar den starkt!

2012-11-14 @ 14:56:02
Postat av: lovisa

Kan du inte rita någon ur SNSD? snääällaaa. det skulle betyda så mycket.

2012-11-14 @ 17:22:44
Postat av: lovisa

Kan du inte rita någon ur SNSD? snääällaaa. det skulle betyda så mycket.

2012-11-14 @ 17:23:06
Postat av: Michelle

Första gången jag är inne på din blogg och har precis tittat igenom dina bilder. Herre min skapare vad grym du är! Blir verkligen inspirerad :)

Svar: vad roligt att höra! Tack så jätttemycket! :) Kram på dig!
linda

2012-11-16 @ 22:01:05
URL: http://artbymd.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej! Trillade nyligen in på din blogg, och kommer garanterat kika in fler gånger för att få hjälp med ritandet! Gillar din stil i dina konstverk, verkligen! Keep up the good work ;)

2013-10-12 @ 01:47:19
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin