otur

posted in: everything .2012-10-01 / 22:39:00 . 4 comments
Jag hann inte klart med tavlan idag som jag hade tänkt mig & detta på grund av att....

Jag skulle klistra fast de sista pinnarna på tavlan och skulle då öppna min lilla tub med superlim. Men korken satt fast så hårt så jag tog tag med tänderna och försökte skruva upp den. Då for korken av och det superlim som fanns kvar i tuben hamnade i min mun! Förutom en liten klick som fastande på kinden så for verkligen allt in i munnen på mig. Det torkade supersnabbt men eftersom det inte är torrt i munnen så klistrades den inte igen (som tur var). Men jag fick en äcklig hinna av lim på tänderna, tungan och uppe i gomen. Fy tusan så äckligt! Men nu efter många timmar är allt lim äntligen borta. 

Haha det är bara jag som kan lyckas med sådant känns det som..
Så nu måste jag köpa nytt lim för att kunna göra klart min tavla. Men jag ska kolla igenom alla skåp hemma och se efter om vi kanske har en liten tub liggandes någonstans.

Jag tycker inte om inlägg utan bilder så därför visar jag denna otroligt fina bild från tumblr. Såhär ska mitt träd i min trädgård se ut i framtiden. Allt ska få växa vilt i min trädgård och jag vill odla mina egna grönsaker och frukter.

Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahhaha jag skrattade högt när jag läste detta

2012-10-02 @ 13:05:55
Postat av: Leo

Oj det låter som något jag skulle göra xD Men skönt att du är okej, när jag började läsa tänkte jag att du kanske skulle hamna på intensiven, vissa typer av lim kan ju vara nog så irriterande (för huden) enbart om man får det på fingrarna.

2012-10-02 @ 13:23:50
Postat av: Frida

Haha! Stackars dig, Linda! Om det är någon tröst så har jag gjort EXAKT samma grej (försökt öppna superlimsflaska med tänderna). Superlim och tänder är ingen bra kombination. I feel ya! Skönt att det är över :)

2012-10-02 @ 18:51:13
URL: http://hellomiami.blogg.se
Postat av: Linda

Gud vilken tur att det inte klibbade ihop munnen!

2012-10-02 @ 20:47:28
URL: http://hertigen.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin