till salu

posted in: everything .2012-10-15 / 16:17:00 . 1 comments
Jag kan inte riktigt hitta en plats för denna tavla. & eftersom jag vet att jag kommer måla fler tavlor i framtiden så kan jag inte samla på mig en massa canvasdukar hemma hos mig. Därför är jag nu villig att sälja den.
 
Är det någon som är intresserad av att köpa denna tavla? Kontakta mig då via [email protected], märk mailet med rubriken "tavla till salu". Jag är endast intresserad av seriösa bud.

"Phases of the moon", målad med olika medium på uppspänd canvasduk. Måttet är 70x50 cm.
Kommentarer
Postat av: Tove

Hade jag varit rik så men de enda pengarna jag har är 500 kr och jag antar att det är lite för lite men jag hade lätt lagt mina pengar på den!

2012-10-15 @ 17:17:09
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin