sunday

posted in: everything .2012-09-30 / 17:24:00 . 3 comments
Igår var jag ute för första gången på väldigt länge. Kvällen var galen och jag mår inte sådär jättebra idag kan jag tala om för er haha! 

Jag hade tänkt att jag skulle göra klart min tavla idag, men jag orkar verkligen inte. Men det är inte alls mycket kvar nu, jag behöver bara måla lite på sidorna och klistra dit lite fler pinnar sen är den helt klar. Slutresultatet dyker upp på bloggen i morgon! Idag ska jag bara ligga i sängen hela dagen, titta på desperate housewives och dricka te.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: lisa

hur gammal var du första gången du var full? :)

Svar: jag var 15 år och hade precis börjat nian tror jag... men alla mina vänner jag var med då var ett år äldre. Kram!
linda

2012-09-30 @ 18:06:08
URL: http://lisaaaasss.blogg.se
Postat av: Amanda -Kristen & fotogalen

Hej!
Allt bra med dig?

Vill du vara med i veckans blogg?
Snabblänk: http://photoobymee.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-vinnare.html

KRAM

2012-09-30 @ 19:35:48
URL: http://photoobymee.blogg.se
Postat av: Leo

Pinnar? :O gör du mer än att måla denna gången?

Svar: jag har klistrat fast lite pinnar och saker på tavlan haha :)
linda

2012-09-30 @ 20:06:51
URL: http://enakademiker.wordpress.com/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin