firar

posted in: everything .2013-04-19 / 01:02:00 . 13 comments
När jag gick sista året på gymnasiet så började jag övningsköra. Det gick fint och jag planerade att jag skulle ha körkortet i handen innan sommaren. Men på grund av all stress över skolan och med tanke på mitt då, väldigt mörka sinnestillstånd, så orkade jag helt enkelt inte med körkortet. Det slutade med att jag lade allt som hade med bilar att göra på hyllan. 

I februari tog jag upp körandet på riktigt igen och... idag tog jag körkort!!!!!!!!
(Eller jag tog det igår egentligen eftersom det är efter midnatt). Jag firade körkortet med en cykeltur till jobbet i spöregnet (vägrar ta bilen korta sträckor då det är onödigt utsläpp) och självklart en stor kopp te.

Som ni kanske märkt har jag bloggat dåligt de senaste två veckorna, men det har varit på grund av att jag haft fullt upp med körkortet! Nu kommer jag blogga lite oftare igen, kram på er!
Kommentarer
Postat av: Hannah

Stort GRATTIS!! Fy vad härligt! :D

2013-04-19 @ 10:06:59
Postat av: lisa

ÅH GRATTIS LINDA!! Vad glad jag blir för din skull!!!
Föresten, den tekulan du har i ditt kopp på bilden, kommer den från indiska? :)
Kram på dig och hoppas din dag är super ♥

Svar: Tusen tack sötis! HIhi ja, den är från indiska, koppen också :) ha en jättefin helg, massor med kramar!
linda

2013-04-19 @ 14:46:04
URL: http://tekoppenochjag.blogg.se
Postat av: Tanja

Grattis till körkortet! Vad underbart det måste kännas :)

Svar: Det känns grymt! Tusen tack!
linda

2013-04-19 @ 16:21:12
URL: http://www.vardagsillusioner.blogg.se
Postat av: Linn

Åh, att ta körkortet är ju en oslagbar känsla! STORT grattis till dig!

Svar: Taaack fina du!
linda

2013-04-19 @ 19:27:39
URL: http://linnsans.blogg.se/
Postat av: Annica

Stort grattis! Det är härligt att få ta körkort! Man är så himla stolt när man lyckas:) Bra jobbat! Och helt rätt tänkt med att ta cykeln även om man har bil och körkort:D

Svar: Tusen tack! :D
linda

2013-04-19 @ 20:29:48
URL: http://mangaandart.blogg.se
Postat av: louisa

Vad roligt!! Är glad för din skull :)
Men jag undrar: Var jobbar du egentligen? :)
Har undrat rätt länge.. ;)

Svar: Tack snällis! Säljer fisk och skaldjur över disk i en liten fiskbutik! Dock har jag sagt upp mig så jag slutar nästa vecka, ska bli rätt skönt att slippa lukten haha :) kram!
linda

2013-04-19 @ 21:18:56
Postat av: Ellenn

Grattis! :)

2013-04-19 @ 22:23:06
URL: http://yubaba.blogg.se
Postat av: Linnea

GRATTIS! Gu va roligt!:D

2013-04-20 @ 08:32:24
Postat av: Louise

Åh, grattis! :) <3

2013-04-20 @ 10:30:11
Postat av: Klara

Grattis!!!!:)

2013-04-20 @ 15:31:08
Postat av: marina

Grattis. :)

2013-04-20 @ 17:42:42
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Liie

Åhmen grattis! Det är en underbar känsla när man just tagit körkortet, frihet liksom. Fast jag gillar verkligen att du cyklar korta sträckor, helt rätt tänkt :)

Svar: TACK! Jaa det känns så himla overkligt. Känner mig riktigt vuxen nu haha :(
linda

2013-04-20 @ 17:51:47
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Nathalie B

Åh, så otroligt mysig bild! Gillar allt på den. Du är så fin, även om du inte visar hela ansiktet ;)

Svar: Men åh, tack fina fina du!
linda

2013-04-21 @ 13:36:47
URL: http://wolfshriek.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin