godnatt

posted in: everything .2013-02-24 / 02:04:10 . 1 comments


Har suttit och ritat i flera timmar nu, mitt i natten som vanligt. Min rygg värker då jag suttit hukandes i skräddarställning i min säng.. Ibland önskar jag att jag hade en bekväm stol och ett bra skrivbord att sitta vid när jag ritar.

Nu ska jag gå och lägga mig och för första gången på länge ska jag inte ställa klockan i morgon bitti.
I morgon kväll/natt är det nämligen dags för oscarsgalan, så jag behöver sova ut lite Jag ska hem till min andra familj, familjen Abdali, och vara vaken hela natten. Galan slutar tidigt på morgonen (svensk tid) så för att inte somna ska vi duka fram massor med godis och annat gott. Det har blivit lite av en tradition för oss och det kommer bli så himla mysigt. 
Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

Åh vad mysigt det låter!!! :D

2013-02-24 @ 19:22:43
URL: http://geminaarts.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin