pattern

posted in: interior .2013-02-27 / 00:54:36 . 5 comments

Hemma hos mig pågår en renovering för fullt. Mina föräldrar beslutade nämligen sig för att göra om vardagsrumet, köket, hallen samt mina bröders rum.. samtidigt! Denna fantastiskt fina bohemiska tapet pryder nu väggarna i vår hall.

Det blev lite tapet över, som jag fort som tusan lade beslag på! Jag tänkte nämligen experimentera med den och på något sätt få med den i en målning eller en teckning kanske. Vi får helt enkelt se vad jag väljer att göra, något kreativt ska det bli i alla fall.
Har någon av er ett förslag på vad jag kan hitta på?
Kommentarer
Postat av: Klara

Måla svart mönter över den!!!! :)

2013-02-27 @ 12:17:43
Postat av: Anonym

Åh tusan så fint! Önskar mina föräldrar hade samma bra smak som dina haha, här hemma ser det inte riktigt ut som det skulle gjort om jag fick bestämma ;)

2013-02-27 @ 17:52:21
Postat av: Lisa Thorängen

Tja Linda!
Har du skrivit brev till mig denna veckan? Har varit på ett läger så vet inte om det bara är borta eller ja, om du inte har skrivit nåt... ;) Bara undrar så att jag inte letar efter någonting i onödan :p
KRAM!

Svar: skickade iväg ett nu ikväll så det är nog framme hos dig på måndag! Kram! :)
linda

2013-02-28 @ 18:39:12
URL: http://lisaaaasss.blogg.se/
Postat av: Lisa Thorängen

Kan du antingen länka eller göra ett nytt inlägg med bilderna på ditt rum, väldigt snart tack då jag blir sjukt inspirerad (ska flytta snart). Det skulle vara väldigt bra för jag skulle visa pappa så han vet lite mer! :)

Svar: du hittar bilderna på mitt rum under kategorin "interior" :) Kram!
linda

2013-03-02 @ 21:56:23
URL: http://lisaaaasss.blogg.se/
Postat av: Lisa Thorängen

Jag tror inte jag menar de bilderna utan ett par bilder från precis när allt var nytt och du inte fått in grenen i ditt rum! :)

Svar: http://lindaaaa.blogg.se/2012/june/ här har du länken till det inlägget :)
linda

2013-03-04 @ 21:57:38
URL: http://lisaaaasss.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin