dagar

posted in: everything .2013-01-07 / 14:34:00 . 9 comments
Två dagar av min ledighet återstår och jag har tänkt att jag ska njuta av dem så mycket som möjligt. 


Jag ska äta gröt i min säng varje morgon.

Ta långa promenader ute i kylan.

Tända doftljuset jag fick i julklapp ännu en gång. Det underbaraste ljuset någonsin som doftar sol och sand.

När jag inte träffar vänner ska jag isolera mig i mitt rum och försöka vara så kreativ och avslappnad som möjligt.
Jag får inte gömma att pussa på min sötnöt. Fina lillebror.

-.-.-

Jag kom på att jag på grund av allt jul- och nyårsfirande helt glömt bort mina så kallade onsdagsskisser. Jag får kompensera det genom att nu på onsdag visa mer än en skiss. Har ni förslag på teman för skisserna kan ni lämna en kommentar, inspirera mig!
Jag ska också fortsätta rita på mitt porträtt jag håller på med och jag kommer förmodligen att posta tutorial nummer två denna vecka.
Kommentarer
Postat av: Vanda

Döden är ett bra tema, något mörkt och sagolikt :)

2013-01-07 @ 18:48:52
Postat av: Jenny

Olycklig kärlek:( eller födelsedagar!:D

2013-01-07 @ 19:46:47
Postat av: Nina

Inspiration till skisser:

Aliens, framtid, svaghet vs. styrka, ljus

2013-01-07 @ 19:46:52
Postat av: Klara

Å, ljuset låter underbart! Doftar det verkligen sol och sand? Vet du vart det kommer ifrån?

Svar: Nja det står att det doftar det, men jag tycker att doften "luktar utomlands" och då påminner ju det mig om sol och sand :) Ljuset är av märket yankee candle, finns nog att köpa i flera butiker! Är inte säker på vart mitt ljus kommer ifrån. Kram!
linda

2013-01-09 @ 10:11:56
Postat av: Susanna

Har du en scanner? I så fall vilken, och tycker du den är bra? Jag funderar nämnligen på att köpa en men vet inte vilka som är bra. :)

2013-01-09 @ 19:22:34
Postat av: Susanna

Har du en scanner? I så fall vilken, och tycker du den är bra? Jag funderar nämnligen på att köpa en men vet inte vilka som är bra. :)

Svar: Jag är kass på elektronik jag med! Jag har en HP scanjet g2710 som jag är nöjd med! Har för mig att den inte var så värst dyr heller.. Lycka till med scannersökandet!
linda

2013-01-09 @ 19:22:52
Postat av: My

https://9gag.com/gag/6291618

Har du sett detta? Är det ens möjligt?
Jag tycker ju att du är omänskligt duktig!

Svar: ah dog lite. Känner mig värdelös i jämförelse! Men har som mål att bli så där bra, nej, bättre! haha :) Kram på dig!
linda

2013-01-09 @ 20:33:35
Postat av: Lisa

Väldigt fina bilder :)

2013-01-11 @ 17:19:58
URL: http://musicdiaries.blogg.se
Postat av: essla

hej fin blogg :D PS har en fototävling på bloggen nu :) så var gärna med ifall du vill :)


får be om ursäkt om du inte gillar tävlingstips :)

2013-01-11 @ 22:51:26
URL: http://esslaf.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin