nytt

posted in: everything .2013-03-21 / 13:17:01 . 3 comments
När jag fyllde år fick jag bland annat ett presentkort hos zinkvit.se, hemsidan där jag köper allt mitt konstmaterial.
Jag passade då på att beställa hem lite nya pennor och färger. Denna gång beställde jag bland annat hem pastellpennor och akrylfärger, något jag aldrig tidigare har ritat eller målat med. Nu ska jag prova mig fram och förhoppningsvis hitta ett sätt att hantera även dessa medium. Vi får se vad jag skapar för något.

Kommentarer
Postat av: emma

jag har målat en del med akrylfärger och tycker dom är jätte bra, bara man inte ger upp med det samma :)

2013-03-21 @ 14:54:24
Postat av: GeMina Arts

Åh det är så härligt att få hem nya färger! Pastellpennorna verkar intressanta, har faktiskt inte använt såna så mycket alls.

/Sara

2013-03-23 @ 11:25:17
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag sitter och funderar över vilka färgpennor jag ska köpa, har du tips på några som du tycker är bra?

Svar: jag har ingen aning, kan inte bra märken med färgpennor :( har hittills bara använt min lillebrors pennor.. Dock så har jag alltid älskat märket faber-castell så jag skulle chansa på pennor därifrån! kram! :)
linda

2013-03-29 @ 15:03:48
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin