51

posted in: Work in progress .2014-06-12 / 21:52:00 . 2 comments
Alltså...åh vilka vackra ord ni lämnade i mitt förra inlägg. Varenda rad och stavelse gjorde mig så himla glad, ni är underbara allihopa. Jag har inte kommit underfund med hur jag tänker göra med bloggen än, vi får helt enkelt vänta och se. Kanske dör den med sommaren, eller så får den fortsätta andas en stund till.

<>

 
Bilden ovan visar en beställning jag håller på med just nu. Jag ritar i liten skala och det är verkligen ett pillerjobb!
Det färdiga resultatet dyker upp här någon gång nästa vecka.
 
 
Kommentarer
Postat av: Alexandra - illustrationer

Jag hoppas såklart att du kommer fortsätta med bloggen längelänge, men så länge du är nöjd och gör det du tycker som så är vi läsare nog också ganska nöjda :) Det hade dock varit kul att få följa med dig här på dina resor, mest för att tex jag själv inte reser mycket alls, trots att jag himla gärna vill!

2014-06-13 @ 11:01:08
URL: http://www.blogg.hejalexandra.se
Postat av: ella

Snyggt!

2014-06-13 @ 19:04:53
URL: http://nattstad.se/ellafrodin
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin