friends from all over the world

posted in: everything .2016-02-09 / 13:10:00 . 6 comments
Ibland är det inte platserna du besöker som är det magiska i att resa, utan de människor du möter längs vägen. Från att vara främlingar till att bli bästa vänner efter en timme eller två, det mötet går inte att beskriva. En del av de personer jag korsade vägar med blev ett fint sällskap under en kväll. Andra kompanjoner under en dag eller två. Sedan fanns det dem som jag reste med i dagar, ibland även längre.
Jag hoppas och önskar att jag kommer få se många av dem igen. En dag, en annan tid på en annan plats. De minnen vi delar är oförglömliga och därför kommer jag förbli vän med många av de jag mött livet ut.

 
 
 
i dimman i sri lanka med en tjej från paris.
zac kom att bli ett mycket fint resesällskap. vi firade holi tillsammans i kathmandu.
mötte upp min brevvän från schweiz i kambodja. 
ett försök till ett gruppfoto i hampi.
på en strand i södra Indien.
trekking i himalaya. 8 olika nationaliteter och bakgrunder, så häftigt.
solnedgång på en av de mest magiska platser jag någonsin besökt.
på toppen av ett berg i norra indien med tre australienare. 
julafton i melbourne med kärleken och nyfunna vänner.
 



 
Kommentarer
Postat av: X-Chel

Vilka fina och inspirerande foton ifrån din fantastiska resa! Härligt att veta om att allt verkar vara bra för dig i nuläget, men (undrar jag): Har du målat/tecknat något nytt? Skulle vara supernajs att få ta del av...

Postat av: Olivia

Hej! Jättefina och inspirerande bilder :) Vad kul att du fått så många nya vänner! Du har också väldigt fina bilder på din instagram, jag undrar bara: med vad fotar du bilderna du lägger på instagram? De är av bra kvalitet så jag undrar om dom är tagna med kamera eller mobiltelefon? Ifall det är med din mobil, vilken modell och vilket märke är det? Tacksam för svar! Mvh Olivia

2016-03-07 @ 16:59:34
Postat av: Shanelle

Så inspirerande att läsa, och kul att få ”följa med” i händelserna! Lycka till med kärleken :D

2016-03-08 @ 14:23:31
URL: http://shanelleholmqvist.for.me
Postat av: Julia

Så himla, himla fint! Blir otroligt inspirerad!

2016-03-15 @ 23:13:22
Postat av: ellen

så glad för din skull! har följt din blogg sedan 2011, och tagit mycket inspiration från dig, både på ett konstnärligt och personligt plan. önskar dig all lycka i livet! kärlek! <3

2016-03-19 @ 02:30:01
Postat av: Therese

Så inspirerande! Jag har själv länge gått i tankarna att ge mig ut på en lång resa; har du något tips på vad en kan göra om en är rädd för att resa ensam? Lycka till med kärleken och livet i Melbourne! <3

Svar: hitta en reskompis från någon av alla hundra resesidor!! sök bara på travel buddy på Google och massor kommer upp. :)
linda

2016-04-06 @ 06:39:33
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin