fiveminutes

posted in: everything .2009-10-13 / 21:01:30 . 2 comments
Inspirationen till att skriva har inte legat på topp under de senaste dagarna. Jag kan skylla på skolan och det faktum att jag har gått runt som en zombie i några dagar nu. Jag känner mig helt slut, jag orkar inte någonting. Men snart är det höstlov, då får man äntligen vila upp sig! Nu ska jag koka te och slå på kanal fem. Desperate housewives är någonting jag inte får missa. Jag återkommer när jag har någonting vettigare att skriva & tid över, jag har nämligen tusen saker att göra denna vecka. Om jag fick välja så skulle jag vilja sätta mig ned med ett blankt papper och en penna & rita. Jag har inte gjort det på flera veckor, jag känner mig lite tom inombords. Att få rita och skapa på ett papper kan låta fjantigt i mångas öron men att få rita & skapa är en del av mig. Men jag ska försöka få lite tid över i helgen, då ska jag sätta mig ned med både pennor, penslar och kolkritor.


Kommentarer
Postat av: Jelena

Skiiitsnygg bild, Linda :)

2009-10-14 @ 18:37:29
Postat av: anonym

du borde rita av den bilden, skitsnygg! :)

2009-10-16 @ 08:15:40
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin