christmas presents..

posted in: everything .2010-12-25 / 17:36:53 . 2 comments
Julafton var lyckad, trots att vi firade helt ensamma i år, min familj och jag. Mormor är död och min morfar har jag aldrig träffat, när det gäller resten av släkten så har jag inte träffat min faster och farmor på fyra år kanske (dom hatar oss), & min pappa har jag varken sett eller hört något ifrån på över sju år.   Men jag är glad att jag har mina tre bröder!  Haha nu var det inte meningen att jag ska sitta här och berätta hela min släkthistoria!
Under gårdagen kollade vi på kalle, åt en massa julgodis och öppnade julklappar. Jag är sjukt nöjd med alla mina fina julklappar, och alla verkade glädjas åt presenterna de fick av mig :) Efter vi öppnat alla julklappar så kom min plastpappas bror hit med sin familj och åt julmat med oss. Kort sagt var det en mysig kväll!

Detta är några av sakerna jag fick igår.
De andra paketen innehöll bland annat: ett objektiv (som jag ska prova så fort det blir fint väder), pengar, presentkort, kläder, smycken, smink, en necessär, böcker, nagellack, en morgonrock.........
Hoppas ni hade en fin julafton!
Kommentarer
Postat av: Lina

Vad hemskt det låter med fastrar och farmödrar som hatar en... Men härligt att du hade en trevlig jul! :D

2010-12-25 @ 18:42:42
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: Nike

Jag måste bra få lägga till en kommentar. JAG FICK EXAKT SAMMA KOPP I JILKLAPP! :D

stört fin:)

kram nike

2010-12-25 @ 21:26:08
URL: http://1995.devot.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin