C u later

posted in: everything .2010-06-16 / 16:52:38 . 5 comments
Cyklade ner på stan med mamma i morse & kom hem för tjugo minuter sedan. Jag följde mest med för att hämta ut mitt id-kort och köpa en present till Malin. Men ni vet hur jag är, jag kan inte gå i en massa affärer utan att köpa något. Så lite smycken, ett linne och en kofta fick följa med hem. (visar senare)  Min snälla mamma betalade lite av grejerna, så jag är inte helt pank. Dock hängde jag undan två plagg till i morgon, men jag har lovat mig själv att bara köpa ett av dom.
Nu väntar jag på att min vän Amanda ska komma hit med moppen, vi ska åka till ica maxi och köpa lite glass.
puss
Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

gott med glass :)

2010-06-16 @ 17:43:00
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Kajsa

du, nästa tutorial kan du väl visa hur du skuggar hyn?? :)

2010-06-16 @ 18:24:40
URL: http://livetmedautism.blogg.se/
Postat av: louise :)

sv: tack så mkt !



okej , men du har verkligen stor talang ! va fundera du å göra i framtiden ? för du ska väl jobba me konst och så eller ?

2010-06-16 @ 20:14:53
URL: http://love-me-as-iam.devote.se
Postat av: Lisa

Du och jag är rätt lika på shoppingfronten -- jag vet inte hur många gånger jag åkt till en affär, tänkt att jag inte ska spendera något för att fem minuter senare komma ut ca 300 kronor fattigare :p



Va gott det lät med glass, nu blev jag sugen på det...

2010-06-16 @ 21:42:42
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Gesala

haha känner mig träffad.. kan inte gå in i en affär och inte köpa något om jag har pengar så att säga :P

2010-06-17 @ 00:02:45
URL: http://quetzala.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin