God natt

posted in: everything .2010-06-28 / 01:42:39 . 4 comments
Jag hade tänkt att rita klart den här teckningen innan jag åker, som någon slags "nuåkerjagochkommerintekunnauppdaterapånästanenvecka"-teckning, men jag insåg att jag var i större behov av att packa än att sätta mig ner och rita (notera min packlista). Ni får helt enkelt vänta tills på söndag kväll innan ni får se slutresultatet (om jag har hunnit rita klart den då förstås)
Jag hoppas verkligen att jag inte har glömt någonting, det är så jobbigt när man glömmer packa ned något superviktigt! För ett par år sedan så åkte jag och min familj till grekland en sommar & när vi nästan var framme vid flygplatsen så kommer jag på att jag glömt att packa ned trosor. Hur glömmer man att packa ned det liksom? haha, men vi åkte förbi en affär och köpte trosor innan vi åkte till flygplatsen, tur det!
Nu ska jag sova, jag ska upp ganska tidigt i morgon och packa det sista + duscha. Min farfar kommer och hämtar mig vid tio/elva, sen skjussar han mig och mina vänner till borlänge. Han är verkligen världsbäst min farfar.
Jag uppdaterar innan jag åker i morgon, godnatt!
Kommentarer
Postat av: Emila

fan vad grymt bra du ritar! har du lärt dig det eller har du alltid kunnat rita så?

2010-06-28 @ 13:56:38
URL: http://likemi.blogg.se/
Postat av: becca

ååhh, men gud va fin teckning! Jag skulle aldrig lyckas med en sån bild. Tecknar själv o vet hur krångligt det är ibland ;)

2010-06-28 @ 21:14:45
URL: http://becciisar.devote.se
Postat av: A S

så bra du tegner! liker bloggen

2010-07-17 @ 15:50:10
URL: http://amis.blogg.no
Postat av: Sanna

Du är grym på att teckna! Bokmärke!

2010-07-17 @ 19:25:56
URL: http://greenrevolution.tk
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin