Im not dead

posted in: everything .2010-06-05 / 17:57:17 . 1 comments
Jag lever, jag är bara så oerhört trött. Jag orkar knappt göra någonting, så jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Igår så skippade jag skolan, istället låg jag i en solstol hemma och försökte få min vampyr-vita hy att absorbera färg. Det funkade, men jag blev inte brun som jag hoppades utan röd. Det kanske är bra om jag använder solskyddsfaktor nästa gång!
Jag har två skolarbeten att ta itu med nu som egentligen skulle varit inskickade igår (som sagt, jag är grymt skoltrött) när jag har gjort dem så är jag äntligen fri från skolan! Ni kan inte ana hur mycket som kommer släppa från mina axlar då. Kanske är det bäst att börja med dem på en gång!
Vi hörs senare, jag slänger upp nån outfitliknande bild så ni får se min nya (fula) hårfärg!
pusss
Kommentarer
Postat av: emma

det verkar som du har mycket i skolan nu! gör klart arbetena sen kan du återkomma med nya teckningar och outfits :D

2010-06-05 @ 20:27:37
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin