Greyson chance

posted in: everything .2010-05-22 / 11:11:08 . 7 comments
De flesta av er kanske redan har sett den här killen. Detta är helt sjukt bra! Han är bara tolv år och är sådär ruskigt begåvad! Jag skulle kunna byta ut hela min rit-talang mot att spela piano och KUNNA SJUNGA! (fast piano spelar jag ju redan, men jag önskar att jag kunde sjunga också)
Efter han lagt ut detta på youtube så såg Ellen DeGeneres hans klipp och han blev kontaktad av Ellen DeGeneres producent eller något sådant, och någon dag senare var han med i hennes talkshow. Han fick uppträda och snacka med Lady Gaga i telefon.
Anyways, sitter här och ritar lite på den sista beställningen jag har just nu.. Efter att jag har ritat klart den så kan jag äntligen börja rita lite vad jag vill igen, då kommer det dyka upp fler teckningar här på bloggen! Min vän amanda kommer hit om en timme eller så, vi ska ha picknick ute i det fina vädret.
Jag kan slänga upp lite bilder senare, & så ska jag visa kläderna jag köpte igår.
puss
Kommentarer
Postat av: Gesala

han är as grym! jag blev chockad när jag såg honom på ellen, liksom varför är inte han känd istället för bieber? ;s

2010-05-22 @ 11:55:27
URL: http://quetzala.blogg.se/
Postat av: Billie

Det är nästan så jag önskar att jag vore 12 så jag kunde få vara dökär i honom ^^ He's awesome!

2010-05-22 @ 15:38:47
Postat av: hanna

Åh jag såg den för några veckor sedan<3

Han är så jävla duktig och jag önskar verkligen att jag kunde sjunga så bra.

Söt är han också, HAHA<3

2010-05-22 @ 17:17:31
Postat av: Knyttsak

Sv: Då har jag lärt mig något nytt :) Vad kostade de? det dröjer dock ett tag innan jag köper ny färg, har ett nästan helt nytt set kakor som jag inte hunnit använda än, och det känns onödigt att köpa nytt när de inte ens är halvslut :P

2010-05-22 @ 17:45:01
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: amanda

as duktig!! kan inte sluta lyssna :)

2010-05-22 @ 20:19:57
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: Theres

Han är så sjukt jäkla bra! G R Y M ! :D



det finns saker jag också skulle byta ut mot att vara lika begåvad som han :P

2010-05-24 @ 18:44:44
URL: http://theresengbergs.blogg.se/
Postat av: agnes (:

jag älskar din blogg ! :D

den är jättebra

2010-05-28 @ 16:31:46
URL: http://agnesnelsons.bloggse
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin