Todaysssss

posted in: everything .2010-11-10 / 23:30:44 . 3 comments
Jag har varit jävligt effektiv idag! (förutom här på bloggen haha) Min dåliga uppdatering har blivit en vana, men det ska jag ändra på! Jag har tagit itu med en del läxor, pluggat matte, städat & dessutom varit barnvakt hela kvällen!

& till alla er som väntar på nya teckningar: håll ut! Jag har hittat en bild som jag bara MÅSTE börja rita av as soon as possible, tror den kommer bli apcool! Om jag hinner så börjar jag rita lite på den i morgon. Jag kan inte hålla mig till en teckning/målning i taget längre, utan jag ska alltid rita flera samtidigt. Men då är det mindre chans att man tröttnar på dem, så det kanske är positivt.
Kommentarer
Postat av: Angelika

tror det är väldigt viktigt att måla på fler än en... min mamma hade alltid flera staffli med tavlor som va påbörjade, jag själv har inte plats att måla på det sättet och har bara ett staffli, men sen jag fick barn har jag inte tid att måla så mycket så jag hinner inte tröttna på en tavla ;) Väntar spänt att få se vad du hittat på för något nytt. kramizar

2010-11-11 @ 12:22:29
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/
Postat av: Uffe

:o

2010-11-11 @ 15:30:59
Postat av: Emelie

skall bli spännande att se vad det är för bild du hittat ;D

2010-11-11 @ 18:34:04
URL: http://emelieborglin.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin