it's raining

posted in: everything .2011-08-31 / 19:16:51 . 2 comments
Jag var nyss ute och övningskörde! Jag hade räknat med att skulle ha tagit körkort till sommaren, men på grund av att skolan tog upp så mycket av min tid så började jag aldrig övningsköra i våras. Sen kom sommaren och jag var alldeles för lat för att ta itu med körningen. Men förra söndagen satte jag mig bakom ratten för första gången & idag var jag ute och körde för tredje gången. Det går överraskande bra faktiskt, jag har alltid trott att jag skulle vara som en fisk på torra land när det gäller att köra bil. Mitt mål är att jag ska ta körkort innan jag fyller nitton.

Nu sitter jag här i min säng med en stor tekopp bredvid mig. Jag ska sätta på ett par avsnitt av nån serie och krypa ner under en filt, jag orkar inte göra någonting annat haha. Kanske fortsätter jag att rita lite på min joker-teckning. Om jag gör det lägger jag kanske upp en liten tjuvtitt senare. Eftersom det tar sån otroligt lång tid för mig att rita en teckning så blir der en del "tjuvtittar", men jag tror inte att någon av er har någonting emot det? :)


Vill du ställa en fråga till mig? Glöm inte frågestunden!
Kommentarer
Postat av: hannah

nej, vi har inget emot det :D

2011-08-31 @ 20:34:38
Postat av: lisa

Åhh vad jag verkligen vill ta bilder som dig! .. och äga din blogg för den är uuunderbar! ;)

Men iaf, verkligen superfin bild. Det ser liksom ut som ett gammalt repigt fotografi - jag ääälskar det! <3

2011-09-01 @ 20:36:31
URL: http://somenliisa.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin