fortsättning på den nästan bortglömda listan

posted in: everything .2011-05-25 / 00:42:42 . 4 comments
01: vem är jag?
02: en av mina första teckningar
03: tre låtar jag är beroende av
04: mitt ritmaterial
05: min familj
06: en snabbskiss
07: tre personer jag inte skulle klara mig utan
08: fem bilder som sammanfattar dagen
09: 10 saker ni inte visste om mig
10: en outfit
11: en ny teckning
12: filmer jag älskar
13: en video av något slag
14: ett par galna bilder på mig & mina kompisar
15: en tutorial


pic: Min fina vän Vevve och jag i höstas.
Den här tjejen alltså.. jag finner knappt ord för hur mycket hon betyder för mig. Hon är en utav mina närmaste vänner och dessutom en av dem som jag har allra roligast med!

Hanin & Saba! Bilden är tagen i höstas (haha jag diggar Sabas "bitchblick")
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dessa två, vilka skulle jag då dela mitt enorma film-intresse med? & vilka skulle jag då skratta med så mycket att jag får ont i magen? Det känns värt att nämna att deras mamma lagar världens godaste mat också, haha!



Kommentarer
Postat av: hanin

åh hahah <3 vi älskar dig så mkt fina bästa vän!!<3

2011-05-25 @ 12:34:54
Postat av: Veronica

Älskar dig sååååååååååååååååååååååååååååååååååå

2011-05-25 @ 21:27:39
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: saba

haha åh vad snällt bästa!!! din mamma lagar också god mat <3333 love you!

2011-05-26 @ 10:46:52
Postat av: Emmi

Hej Linda när jag såg bilden på dig och din vän så kom jag äntligen på vem du är lik, jag tycker du är så hilma lik Annie från 90210 (vilket är en väldig komplimang) ;) Var bara tvungen att säga det av nån random andledning, anyway ÄÄÄLSKAAAR din konst, keep it up girl! ;)

2011-06-13 @ 17:38:11
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin