tired?

posted in: linda .2012-11-19 / 09:33:00 . 3 comments
Jag vet att ni är många som önskar att jag publicerade lite outfits här på bloggen, som jag gjorde förut (förut och förut, det var väl ett, två år sedan?).
Nästa gång jag är lite med anständig så ska jag försöka att komma ihåg att fota vad jag har på mig!


Men...sanningen är att jag på vardagarna oftast går runt ofixad och barfota, klädd i myskläder:
Jag tillbringar vardagskvällarna i min säng med en serie eller bok för jag är oftast såhär trött efter att ha jobbat/tränat under dagen:


Jag är novembertrött, trött på vardagen, trött på mig själv, jaa..trött på i princip allt just nu. På vardagarna hinner jag inte med så mycket mer än att äta frukost, vila, jobba, träna, äta lite mer och sova. Då går jag helt enkelt runt i myskläder bara.
På helgerna däremot träffar jag vänner, går ut, går på bio, försöker skapa något, fikar och ser på film. Då går jag inte runt i slappa byxor, barfota och med ruffsigt hår. Eller, mitt hår är nästan alltid lite ruffsigt när jag tänker efter.
Kommentarer
Postat av: Sofia

du är så himla söt!!!!!!! och jag älskar ditt rum! KRAMAR

2012-11-19 @ 16:10:40
Postat av: Marie

Outfitbilder gillas!:)

Känner igen den där tröttheten... För mig, som går natur andra året, har tröttheten att göra med skolan. Du vet, det går i perioder: det är lugnt ett tag, men sedan kommer en period som är helt jävla galen, rent ut sagt. Det är som om man blir dränkt i saker man måste göra. Och då måste vissa andra saker bortprioriteras, som att rita t.ex :(

Du är en inspirerande tjej! KRAM

Svar: Jag vet precis hur du känner dig! Under mina år på gymnasiet satt jag hemma & grät fyra kvällar i veckan på grund av ångestXenmiljard! Men du klarar det! Stora kramar!& tack för din fina komplimang finis! :)
linda

2012-11-19 @ 18:33:03
URL: http://pennasudd.devote.se
Postat av: Anonym

Ruffsigt hår är det finaste! Vad tränar du?

Svar: lite allt möjligt! Simmar två gånger i veckan, sen utöver det blir det tre-fyra pass fördelat med styrketräning och kondition..Dansar bland annat zumba en gång i veckan :) sen promenader utöver det :)
linda

2012-11-19 @ 19:42:02
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin