well

posted in: linda .2013-07-10 / 10:01:27 . 3 comments
När min mamma och min lillebror var på besök förra veckan så hittade vi en underbar liten bohemisk affär, vilken jag blev helt förälskad i. Jag köpte två stycken sjalar att ha i håret, vilket måste vara något av det mest fantastiska och praktiska jag någonsin köpt.

Det är sommar, jag jobbar mycket och försöker därför ta tillvara på min lediga tid så mycket jag kan. Hoppas ni gör detsamma och inte tillbringar allt för mycket tid framför datorskärmarna. Ut i naturen med er!
Puss.
Kommentarer
Postat av: Nina

Gud va fin sjal och den passar hemskt bra på dig också. Det blir dock ingen natur för mig idag men lite shopping är väl nästan lika bra?
Har följt din blogg på bloglovin' btw :)

Nina

2013-07-10 @ 11:10:29
URL: http://ninaandhernotebook.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Oj vad du passar i sån sjal!
Hur bor du i Norge? Jag och fyra tjejkompisar vill hitta en lägga för oss tillsammans och bo i kollektiv men det verkar typ inte finnas för mer än 4 pers haha. Tror du 5 pers kan bo i en lägenhet med 3 sovrum? Och behövde ni skriva eget elavtal och sånt jobbigt?
Hoppas du har det bra i Oslo! :) Massa kramar, Ingrid

Svar: Men tack sötis!Just nu delar jag en källarlägenhet med två andra, men ska snart flytta in i en 3a med 3 andra vänner :) Vi kommer så småningom bo 5 st i den lägenheten :) Hyran är hög och el tillkommer.. Avtal för lägenheten kommer vi skriva och då är det uppsägningstid och sådant.. vet inte riktigt hur allt funkar än, det är så olika! Men det är inte så krångligt som det låter, allt löser sig :) Massor med kramar och lycka till med norgeflytten!
linda

Postat av: lisa

Kan inte du ha typ en frågestund eller så snart, det skulle vara kul! :) Annars får du gärna skriva om du har några böcker att rekommendera eller visa någon skiss du gjort på senaste tiden!
Hur är livet i Norge förresten?
Kram♥

Svar: en frågestund kan jag visst köra igång nån dag i veckan :) har fixat med den sista tutorialen i ett par dagar och nu är den uppe! ska försöka vara lite aktivare i bloggen denna vecka :) kram!
linda

2013-07-15 @ 14:13:46
URL: http://tekoppenochjag.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin