well

posted in: linda .2013-09-22 / 01:30:14 . 6 comments

Upplevde ett fruktansvärt ögonblick av livsångest idag, ett ögonblick som hemsökt mig under några veckor nu. Jag har insett att jag, just i detta nu, befinner mig i en vardag jag egentligen avskyr. En vardag som jag helst av allt bara skulle vilja springa i motsatt riktning från. Jag jobbar alldeles för mycket och lever alldeles för lite. Jag vet att jag befinner mig i just denna situation för att jag, om ett år, ska kunna uppfylla min allra största dröm i livet. Det kommer vara värt det. Jag har en dålig dag idag helt enkelt.
 
Kommentarer
Postat av: Ingrid Björklund

Håll ut håll ut! Tänk på målet! ;)
Fina fotooon!!!! <3

Svar: klem på deg!!!!!!
linda

Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Du är så vacker! Kämpa på, du kommer nå din dröm snart!

2013-09-22 @ 13:32:05
URL: http://julhaz.blogg.se
Postat av: Julia

Så otroligt fin! Och jag säger som de andra, kämpa på! Hoppas det löser sig!

2013-09-22 @ 19:36:33
URL: http://madness.blogg.se
Postat av: lisa

jäklar vad vacker du är!!

2013-09-22 @ 20:20:00
Postat av: flicka

du är så vacker det vet du va?

2013-09-22 @ 21:35:32
Postat av: lovisa

håll ut!! det kommer vara såå värt det sen, och ibland är ju livet bara så. Det kan inte vara perfekt hela tiden, utan man får kämpa på och tänka långsiktigt <3

2013-09-28 @ 17:08:40
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin