april

posted in: Work in progress .2014-04-05 / 17:17:00 . 1 comments
En tjuvtitt på en beställning jag ritar på just nu.

<>

Det är lika tyst här på bloggen som vanligt. Har befunnit mig i Sverige i lite mer än en månad nu. Det känns både okej och inte okej på samma gång för precis som alltid är jag kluven och ångestfylld. 

Lyssnar på melankolisk musik, skriver en massa brev, spenderar helgerna hos min bästa vän och har börjat planera lite smått inför framtida äventyr. Försöker ta tag i mitt liv så gott det går men det är inte fullt så enkelt när jag hela tiden låtsas som om jag ska stanna här för evigt, vilket är så långt ifrån sanningen man kan komma.

Måste hitta ny inspiration så jag inte låter våren och sommaren passera i ett ögonblick utan att jag tagit vara på den.
Kommentarer
Postat av: Lina - my art & my life

Kommer bli hur snyggt som helst!!

2014-04-11 @ 10:51:29
URL: http://shiiwie.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin