singinglalalala

posted in: everything .2009-11-25 / 20:14:31 . 2 comments

Jag är världens harry potter geek, jag har typ läst alla böckerna 7382791 gånger, tröttnar aldrig på dem! Nu har jag också blivit beroende av fjärde harry potter dataspelet, lite väl kanske? Haha jag sitter och spelar och skriker här inne på mitt rum, monster hoppar ju fram från alla håll och kanter! Men jag har en tendens att bli beroende av dataspel, sims ska vi inte ens tala om. Jag kunde spendera timmar med att endast bygga och möblera hus.

Jag har ritat lite mer på teckningen som jag började på igår, men jag har mycket kvar att göra innan den är klar! Det är så oerhört mycket detaljer och skuggor så det kommet nog ta ett tag. Kanske slänger upp nån bild senare. Nu ska jag läsa lite ur flickan som lekte med elden innan greys anatomy börjar klockan nio.

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: okej, men tack ändå! :-D förresten så röstade jag på din teckning ;-)

2009-11-25 @ 21:41:58
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: amanda

kan ta det imorgon eller när vi ses <3 inte så viktigt men jag behöver prata med nån så :) älskar dig bästa vän <3

2009-11-25 @ 22:19:46
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin