buenasnochesguapas

posted in: linda .2010-02-09 / 23:33:02 . 3 comments

old pic, eller nja inte egentligen, men jag hade längre hår, och lång lugg = det känns som evigheter sen.
Jag har slitit med att förbereda mig inför biologiredovisningen i morgon. Jag kommer antagligen stå där som ett fån och stamma lite, men äh det kommer nog gå fint. I morgon efter skolan tänkte jag ta en sväng förbi myrorna och sen ska jag ge mig ut på jakt efter A4 papper så jag kan börja rita lite beställningar. Kanske drar jag på mig min starwars tröja och tar lite nya bilder, vill ju ha en ny header! (har sagt att jag ska fixa en ny i flera månader nu)
And big news: har börjat rita lite på en ny teckning! dock har jag inte hunnit långt alls, så det finns inget att visa än så länge, men det kommer nog en sneakpeak i morgon. Det känns underbart att pennan äntligen är tillbaka i min hand. 
Nu ska jag krypa ned i sängen och läsa lite, 
godnight 
Kommentarer
Postat av: Mimi

tack för tipsen! men tyvärr har jag läst lina kvällsbok ett antal gånge , kanske ska satsa på stieg larsson :)

2010-02-10 @ 17:44:30
URL: http://mimifoto.webblogg.se/
Postat av: Heddaass

Vad fin blogg! :) Åhh jättefina tecknigar! :) <3

2010-02-10 @ 17:56:10
URL: http://heddaass.blogg.se/
Postat av: emanuel

du är riktigt vacker!

2010-02-10 @ 18:25:55
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin