05: min familj

posted in: everything .2011-02-17 / 18:24:44 . 7 comments
Jag fortsätter på denna lista.
Jimmie och Johan.
Jag ser upp till min storebror Jimmie på alla sätt och vis. Jag vet att han alltid finns där för mig, oavsett vad som händer. Han är en sån underbart fin människa. Han är också den enda i familjen som orkar lyssna när jag nämner någonting som har med film att göra, haha, jag tror det beror på att han är lite utav en filmfantast han också. Johan och jag delar däremot någon slags hatkärlek. Men man kan inte vänta sig annat när det skiljer mindre än två år mellan oss. Syskonkärlek kallas det visst. Vi skrattar och slåss, bråkar och har kul ihop.
Filip.
Den här ungen är min solstråle. Jag vet inte vad jag skulle göra utan hans gulliga skratt och stora kramar. Det är underbart att få sitta och hålla om honom, samtidigt som jag lyssnar på hans små tankar och funderingar.
Jag älskar alla mina bröder otroligt mycket och skulle inte klara mig utan dem.

Min älskade mamma. Jag skulle inte klara mig utan hennes stöd och kloka ord. Oavsett om jag har ett stort leende på mina läppar eller om tårarna rinner nedför mina kinder, så finns hon alltid vid min sida. Hon är världsbäst.
Sen har vi min plastpappa Marco, som alltid har funnits där för mig när min riktiga pappa inte gjorde det. Älskar hela min familj otroligt mycket.
Kommentarer
Postat av: hanin

åh va fint, hela inlägget var jättefint<333

2011-02-17 @ 19:07:32
Postat av: emilia

Kan man göra beställningar hos dig? Du ritar så otroligt fint! i sånt fall kostar det?:)

2011-02-17 @ 19:27:09
URL: http://freefallin.webblogg.se/
Postat av: Angelika

Tycker det är underbart att höra att du har en sådan fin familj, bra med stöd från familj när tider är svåra och när tider är underbara och man bara måste berätta för någon. Tycker det ser ut som du är väldigt lik din bror Johan, eller rättare sagt han är lik dig. kramizar

2011-02-17 @ 20:33:16
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/
Postat av: Annicat

Vilken fin familj:) Och fotona på din yngsta lillebror och din mamma är jättevackra! Du har inte funderat på att måla ett porträtt av lillebrorsan?

2011-02-18 @ 04:03:28
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Dilan D

fin familj :)

2011-02-19 @ 21:30:39
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: Lina

Låter som en jättefin familj! Älskar bilden du valde på Filip, blir så glad när jag ser den! (hahahha låter som jag kollar på den hela tiden men du la ju ut den för ett tag sen också och då såg jag den och blev glad så det var det jag menade hihi)

2011-02-20 @ 13:36:58
URL: http://linaloveli.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2012-01-12 @ 23:58:20
URL: http://smsalåna.nu
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin