friday randoms

posted in: everything .2011-10-14 / 14:01:17 . 6 comments

ph 1-via tumblr, ph 2- source unknown.
Just nu tar jag en paus från biologiboken. Detta är första gången jag pluggar på en fredag under hela min gymnasietid tror jag. Jag har så grymt mycket jag måste få in i huvudet tills på måndag, plus en massa småläxor jag måste ta itu med.. Jag som tänkt rita klart mitt senaste porträtt nu i helgen, men tack vare skolan tror jag inte att jag hinner rita något alls. Jag ber om ursäkt för att min blogg är så oerhört tråkig just nu, förlåtförlåtförlåt.
Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! :)

Jag vet knappt om du själv vet hur mkt jag ser upp till dig. När jag handlar kläder t.ex på tänker jag typ; hmm, undra om Linda skulle tycka det var snyggt eller om det är hennes stil? ^^

Jag mår alltid så bra när jag ollar i din blogg och du ger mig liksom mer självkänsla!

Sköt m dig.

Puss <3

2011-10-15 @ 13:59:08
URL: http://somenliisa.blogg.se/
Postat av: HE

Tack för att du givit mig insperation efter ca ett år utan att varken målat eller skissat efter några misslyckade månader på bildochform-linjen. Tack för att du fårt mig att vilja skapa,vilja över huvud taget, Tack! Du är fin!

2011-10-17 @ 13:44:55
Postat av: sofia - fotoblogg

Fina bilder :) Gillar din blogg jättemycket! Hur lång tid tar det att rita en riktigt bra bild?

2011-10-26 @ 07:59:50
URL: http://radetzki.blogg.se/
Postat av: Alicia

Åh vad vackert!

Du är så otroligt duktig, min dröm är att kunna måla som dig.

2011-10-27 @ 21:16:09
URL: http://contagiously.blogg.se/
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

En säng i mitten av rummet - ja det vill man ju ha! Undrar vad feng shui skulle säga om det. Förmodligen nej.

2011-10-27 @ 21:19:12
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Louise

jackson pollock right ? :)

2011-10-27 @ 23:18:45
URL: http://lindkvistan.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin