inte en kotte

posted in: everything .2012-11-15 / 19:04:00 . 2 comments
Haha inte en kotte har lämnat en kommentar till bloppisen (del 2) i inlägget nedanför? Är faktiskt lite förvånad haha! Men som sagt ni har på er till söndag! Har ingen visat intresse då heller så får jag helt enkelt slänga upp en ny omgång kläder!

Tänkte passa på & berätta att jag kommer inte ha tid att blogga fredag/lördag då jag jobbar för fullt. Kaaanske dyker det upp ett snabbt inlägg med fina bilder eller något i den stilen, vi får se!
Ha en jättefin början på helgen finisar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag skulle jätte gärna vilja kommentera på kläder, men har tyvärr inte pengarna till det just nu. :(

Svar: som fattig student förstår jag det heeelt och hållet!! vi sitter i samma båt :) kram!
linda

2012-11-16 @ 15:30:44
URL: http://madness.blogg.se
Postat av: Nyfiken

Vad jobbar du med?

Svar: Jag säljer fisk i en fiskdisk hahaha. Inte så glamoröst och jag måste duscha när jag kommer hem för att jag luktar fisk... men jobb som jobb, jag är fattig student haha :)
linda

2012-11-16 @ 17:07:37
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin