Ni får bestämma!

posted in: everything .2012-11-05 / 13:39:27 . 12 comments
När jag skrev förra inlägget kom jag på en liten fin idé!

Kan inte ni lämna förslag på önske-inlägg? På så sätt får ju ni vara med och bestämma lite i bloggen!
Kanske vill ni se lite fler gamla teckningar, teckningar som aldrig blev klara, vad jag äter till frukost, mina favoritplagg.. låt fantasin flöda! Tror det kan bli något bra faktiskt.


Jag jobbar på tutorials, fotar som en tok nu när jag ritar på mitt nya porträtt, så ska visa er hur jag går till väga när jag bygger upp ett ansikte! Ögon, ögonbryn, näsa, läppar, kinder, öron, skuggningar... så det behöver ni inte nämna hihi
Kommentarer
Postat av: ellinor

visa lite mer av din klädstil? typ dagens outfit eller visa om du köper nya kläder? eller kläder du önskar dig?

2012-11-05 @ 14:07:58
Postat av: tild

Kan du inte börja med typ, tisdagsdoodlez eller nåt?
Att en (eller fler) dagar i veckan gör du en doodle, snabb teckning, skiss, w/e, den behöver inte vara perfekt eller så, och lägger ut?
Kanske på teman som dina läsare får välja?
Alla gillar doodlez!

Svar: åh, vilken fantastisk idé! Det kan jag absolut börja med!! :D
linda

2012-11-05 @ 14:20:17
URL: http://coopertrooper.blogg.se
Postat av: sandra

- drömdestinationer
- var du får inspiration ifrån
- boktips (behöver lite värmande litteratur i novembermörknet)
- tips på feel good-filmer
- önskelista kanske när jul närmar sig?

ja, lite sånt :)

2012-11-05 @ 14:38:58
URL: http://januarikylan.blogspot.se/
Postat av: Nina

Vad du åt till frukost låter otroligt bra!
Även,
doodlez som någon ovan skrev
film/boktips
älskar dina inspirations-bilder!
teckning du är mest nöjd med (tekniskt)
egna foton
självporträtt? För du är så sjukt vacker!

2012-11-05 @ 15:23:02
Postat av: Sandra

Klädval, hur din stil är och så! Och frukosttips låter underbart, gärna med recept så man kan göra likadant :)

2012-11-05 @ 15:28:02
URL: http://sandrasoderbergs.blogg.se
Postat av: Kajsa

Dagens outfit, dina favoritplagg, modetips, inredningstips! Du verkar har en himla fin stil, inom både inredning och mode. Så vill gärna se mer av det! Dina favortnagellack kanske? Om du nu målar naglarna. :)

2012-11-05 @ 17:54:00
URL: http://fashionjar.blogg.se
Postat av: Sara

Det skulle vara jättekul att se teckningar som inte blev klara!:)

2012-11-05 @ 20:26:32
URL: http://fotosbymee.blogg.se/
Postat av: Linnea

Din stil såklart, kul med frukost, ofärdiga teckningar! :) kanske veckans kultur grej eller nått. kan ju vara allt i från film, bok, serie,teater, hockey match vad som hälst. :D men nått som stod ut lite extra och beröde dig mer. vad sägs? :)

2012-11-05 @ 20:27:51
Postat av: Linnea

förresten Linda har du instagram? tror du nämt det tidagre men kom inte ihåg men...
om du har det och vill dela med dig den kan du inte slänga in den i ett inlägg? Det hade varit kul! :)

Svar: Ja det har jag!! :) skrev om den för någon/några vecka sedan tror jag! Heter Lindasundell där :)
linda

2012-11-05 @ 20:32:32
Postat av: Sara

Jag hade gärna velat höra dig spela på ditt piano! ;D
Och ett inlägg med favoritplaggen och smyckena, vad du kombinerar dom med ^^
Vilka hemsidor eller andra bloggar som du tycker är läsvärda
Mer inredning kanske, och visa några olika personliga föremål, som du gjort nån gång tidigare ;)
Jag tycker alltid att att man får så himla mycket inspiration av dig här på din blogg, du är så duktig och kreativ Linda! :D

2012-11-05 @ 21:33:07
Postat av: Lovisa W

Jäättegärna typ var du får din inspiration ifrån, boktips, och teckningar som vi ger förslag på!^^

2012-11-06 @ 18:07:52
Postat av: Anonym

egenheter!! typ lite egna saker du gör :) typ saker vi inte vet om dig!!

2012-11-26 @ 09:27:05
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin