TÄVLING!! - vinn ett handgjort smycke

posted in: everything .2012-09-03 / 11:29:00 . 22 comments
Tillsammans med en tjej som heter Emma så drar jag nu igång en liten tävling! En tävling då du kan vinna ett handgjort smycke från birdsandbees.
 
Vill du vara med och tävla? 
Gå in på birdsandbees.webblogg.se och välj ut ett smycke du vill ha. Lämna sedan en kommentar i det här inlägget där du motiverar med ca 20 ord varför just du ska vinna. Glöm inte att lämna din mailadress och skriva vilket smycke du vill ha. 
 
Tävlingen pågår till den 13/9 då jag kommer utse en vinnare! 
 



Tävlingen är avslutad!
 
Kommentarer
Postat av: Jet Verheij

Crystal bullet 013

Jag skulle vilja vinna för att jag tycker smycket är fint, och jag tycker om fina saker :)

2012-09-03 @ 13:51:51
Postat av: Sara L

jag skulle jättegärna vilja vinna "Dreamcatcher original 2033". Det är jättefint och jag skulle bli väldigt glad om jag vann, har aldrig vunnit någonting förut.

2012-09-03 @ 16:18:57
URL: http://fotosbymee.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag skulle bli jätteglad om jag fick vinna Crystal bullet silver 03. Jag skulle matcha den med min vita spets/virkade studentklänning(som jag redan inhandlat från monki rean..haha, jaja, nu behöver man inte stressa över det!) i vår då jag tar studenten, hur fint? Superfint!

2012-09-03 @ 18:05:27
URL: http://wrengler.blogg.se
Postat av: evelina

hej :)

Jag skulle jättegärna vilja vinna ett Armband med kors(rosa)! jag tycker det är jättefint och det passar till allt! kram!

2012-09-03 @ 18:57:44
Postat av: Elly P

Jag skulle kunna skriva en cheesy kommentar om hur mycket jag vill ha "Clear double crystal 216", men jag ska köra på en coolare stil ;) Detta halsband livar lätt upp en tråkig outfit, och det är absolut detta halsband jag vill ha! Skulle passa perfekt med min oversize jeansjacka och lackfärgade jeans!

2012-09-03 @ 19:17:24
Postat av: Isabell

Jag skulle vilja vinna Agat 01, den ljusblå.

Jag är så stolt över mig själv, detta har verkligen varit ett år då jag växt som person och det vill jag fortsätta göra. Jag utmanar mig själv och har preciiis hittat ett heltidsjobb som jag är så glad över. Den ljusblå agaten påminner mig lite om mig själv, jag kommer närmre och närmre den person jag vill vara - som agaten blir blåare och blåare ut mot kanterna.

2012-09-03 @ 20:12:05
URL: http://isabellicious.blogg.se
Postat av: Charre

earcuff med kors.

Jag har aldrig vunnit något sådant förut och vill bara vinna detta fina smycke. Så enkelt är det. :)

2012-09-03 @ 20:22:53
Postat av: Linnsan

Crystal bullet mässing 004

Min simpla motivering är helt enkelt att jag länge velat ha ett crystal bullet smycke, men aldrig tagit tummen ur och fixat det själv pga ekonomi, och ren och skär lathet (skjuter alltiiid upp saker!) - Så att vinna ett gratis skulle inte kännas helt fel!

2012-09-03 @ 20:50:15
URL: http://linnsans.blogg.se/
Postat av: ":')"

dreamcatcher 2043
Jag har aldrig vunnit något dyrt förut, Det skulle vara sjukt kul att vinna en dreamcatcher 2025, jag har läääänge velat köpa en sånt. letade efter de överallt på nätet, o när jag hittade det, var de dyrt nog för ett halsband :s jag känner att jag behöver nödvändigare saker och har helt enkelt inte råd med att köpa ett halsband för några hundra lappar...! Så det skulle betyda sjukt mycket för mig om jag vann!
Kram!

2012-09-03 @ 21:45:50
Postat av: Sara Bruggeman

Hej Linda.
Jag vet inte om man fick välja en drömfångare istället för ett smycke. Men om jag skulle vinna skulle jag bli jätteglad över en drömfångare. Jag har flyttat hemifrån för första gången, bor i en för mig helt ny stad och känner ingen. Inte blir det bättre av att jag drömt hemska mardrömmar varenda natt. Därför skulle en drömfångare kanske lysa upp tillvaron lite för mig just nu. Jag tyckte "Dreamcatcher original 2045" var extra fin. Tack för en inspirerande blogg. Kram Sara

Svar: drömfångarna är halsband så det är smycken också :) kram!
linda

2012-09-03 @ 21:59:08
URL: http://bruggeman.blogg.se
Postat av: Tove

Dreamcatcher original 2033 hade suttit himla fint eftersom jag alltid lyckas köpa femtioelva basplagg, kan lyfta upp klädseln rejält. Plus att den skulle hänga otroligt fint i mitt renhorn.

2012-09-03 @ 22:12:31
Postat av: Jenny

http://birdsandbees.webblogg.se/2011/november/dreamcatcher-original-2043.html#comment
Dreamcatcher original 2043.
Älskar dreamcatchers, kan inte få nog! Sen är ju det här första gången ever som jag tävlar såhär, så det vore ju ganska ballt att vinna haha ;) Nej men halsbandet är riktigt lovely faktiskt

2012-09-03 @ 23:10:52
URL: http://zwip.blogg.se/
Postat av: Elin

Det kommer en tid i många kvinnors liv där de ser ett smycke och inser att de är menade att komplettera varandra. Tankarna går hela tiden till smycket och inte till pojkar. Snälla hjälp mig att vinna Crystal bullet silver 02 min själsfrände!

2012-09-03 @ 23:13:24
URL: http://withershins.blogg.se
Postat av: s

Stone crystal 2006

Min fina mamma fyller år denna månaden men i och med att jag håller på att ta körkort kommer jag inte kunna ge henne nått superfint :( skulle därför vilja vinna halsbandet och ge det till henne.

2012-09-04 @ 15:26:16
Postat av: Alva

Jag vill jätte gärna ha earcuff silver i ett löv. Om jag ska vara ärlig har inte en en annan anledning än att jag verkligen vill ha det. Jag har aldrig vunnit på lotteri eller en sån här tävling förut och jag har jobbat väldigt mycket i allmänhet på skolan, hemma med läxor och det skulle kännas skönt att få något tillbaka för mitt slit även fast det inte är upp till dig att ge mig saker för det, mitt liv rör egentligen inte dig så mycket.

2012-09-05 @ 19:14:31
URL: http://bonesarestraining.blogspot.com
Postat av: fanny

Jag skulle gärna vilja vinna Clear Crystalbracelet. Skulle helt klart bli ett fint standard-armband.

2012-09-06 @ 02:06:47
Postat av: josephine s

detta halsband vill jag vinna
för det var bland det finaste jag kunde finna
detta skulle vara så bra att ha
jag skulle ha på mig det varje da'

2012-09-06 @ 13:52:53
Postat av: Dilan Dilir

Hejsan! Jag är gärna med,så fina smycken det fanns! Om jag vann skulle jag vilja ha "Crystal bullet silver 02" för att jag behöver lite nya smycken men inte har råd eftersom jag lägger alla mina pengar på böcker och rit-material he-he..

[email protected]

2012-09-06 @ 16:12:16
URL: http://dilandilir.blogspot.com
Postat av: Diman

Jag är med!:)
Jag skulle vilja vinna: Crystal bullet silver 02
För den är så himla fin och för att jag vill ha den! :) [email protected]

2012-09-07 @ 16:41:35
URL: http://bornindecember.devote.se
Postat av: Ella

Hej Linda! :)
För det första, tack för världens finaste blogg! Du är så vacker också!

Jag hade gärna velat få äga "Stone crystal 2006". Jag tycker de är så drömlikt och riktigt fint. Det ser ut som någonting som skapats ur en dröm och påminner mig om min syster, min själsfrände, som jag inte får träffa p.g.a familjekomplikationer. Jag ska få träffa henne igen om några månader, längtar så sjukligt mycket. Hade så gärna velat ge det till henne! Det hade vart superkul, tror hon verkligen hade gillat det!

Kram, ta hand om dig! <3

2012-09-09 @ 16:26:01
Postat av: Carro

Jag är med och tävlar!:)
Jag skulle vilja vinna - Skullcandy bracelet, för den är såå fin och helt i min stil. Skulle passa så bra till mina outfits och jag älskar svart och silver!:)

2012-09-09 @ 16:30:32
URL: http://atrumrose.blogg.se
Postat av: angel

earcuff silver - korset

har faktiskt heller aldrig vunnit något som många av dom ovanstående, men det gör mig inte till en värdig vinnare heller. vill helt enkelt ha något unikt som inte går att hitta i butiker. kors är väl 'inne' nu, men vetandet av att jag har något unikt i mitt öra hade varit faboulus.

2012-09-11 @ 19:41:30
URL: http://angelicadaniella.myshowroom.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin