lillebror, work in progress

posted in: Work in progress .2013-07-28 / 01:21:24 . 4 comments
Jag började rita på detta porträtt för en månad sedan. Under de senaste veckorna har jag varken haft tid eller lust till att fortsätta på denna teckning, men nu så ska jag ta och rita klart den! I slutet av augusti åker jag hem till Sverige för en veckas semester och då ska det färdiga porträttet få följa med mig hem!

Munnen tog evigheter med alla rynkor, veck, tänder och ärr (min lillebror har slagit hål i läppen två gånger och han har även ett långt ärr bredvid näsan, min lilla plutt). Men nu är munnen klar och jag ska fortsätta med skuggningen, ögonbrynen, håret, öronen, bakgrunden.... jag är långt ifrån klar med andra ord. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

whaaa vad du är duktig

2013-07-28 @ 23:54:51
Postat av: Eli

Utrolig bra! :)

2013-07-29 @ 09:31:53
URL: http://blendbyeli.com/blog/
Postat av: Ingrid Björklund

Hej Linda! Idag kom jag hem från två dagar i Oslo, mina vänner och jag har kollat lägenheter och jobb. ÄR KÄR I STADEN. Ska bli så kul att flytta dit!
Vi är 6 tjejer som ska bo tillsammans (förhoppningsvis hehe) och vill såklart lära känna massa nya vänner.
Skulle du vilja bli Norgevän med oss? Får jag lägga till dig på facebook så kan vi hålla kontakt?
Jag har följt din blogg i en drös med år nu. Jag ritar också, tänker också mycket, försöker också må bra med mig själv, drömmer också om att resa och är omtänksam vilket du också verkar vara.
Tack för alla svar och tips om Osloflytt, har varit till stor hjälp!

Svar: men åh vad roligt!! haha självklart kan vi bli det :) Lycka till med osloflytten!
linda

Postat av: maja.

herregud vad du är helt sjukt otroligt duktig!

Svar: tack snälla du!!!
linda

2013-08-16 @ 12:08:42
URL: http://maajis.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin