paint

posted in: Work in progress .2013-05-18 / 09:28:38 . 1 comments
- Work in progress-bilder från min senaste tavla. Tror inte jag är ensam om att bli så himla kladdig om händerna när jag målar?

<>

När det kom till att välja vad för slags konstmaterial som skulle följa med mig till Oslo så slutade det med att jag packade ner lite allt möjligt. Men jag har inte ens hunnit packa upp mina pennor, papper, färger och penslar än! Jag har inte haft tid till att skapa något under de två veckor jag varit här, men jag började rita ett nytt porträtt hemma i Sverige som jag ska ta och fortsätta på någon kväll. 


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag brukar också kladda väldigt mycket när jag målar. Men då inte mycket på händerna utan lite mindre fläckar utspridda överallt på kroppen/i rummet. Håret, näsan, halsen, benen, fötterna, byrån, golvet, kameran och såklart skrivbordet jag sitter vid... Överallt! Suck, jag förstår inte hur jag lyckas med det. :P

2013-05-18 @ 15:17:28
URL: http://thediaryofjane.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin