säljer min konst

posted in: everything .2014-04-24 / 13:06:00 . 2 comments

Jag har under alla år hållt fast vid mina målningar och teckningar som om de vore mina barn.
Min kärlek till dem har dock bleknat under årens gång och jag känner nu inget behov vid att klamra fast mig vid dem längre. Därför tänker jag nu sälja mina original, om någon skulle vara intresserad av att köpa dem. Jag kommer inte trycka upp kopior för att sälja flera utav varje teckning, jag har varken tid eller lust till att starta igång ett sådant projekt.



Är du intresserad av att köpa någon av mina originalteckningar eller målningar?
Kontakta mig då via min mail, [email protected] så kan vi prata mer.
Kommentarer
Postat av: Linn Björkman Gomez

JA TACK!!! JAG GILLAR DEN DÄR LJUSARE MÅLNINGEN MED BLOMMOR OCH EN TJEJ. FÖRLÅT FÖR CAPS MEN BLEV VÄLDIGT TILL MIG NU

Svar: hahahha skriv till min mail Linn! vilken tänkte du på? (håller ju även på med en blommig målning just nu)
linda

2014-04-24 @ 17:02:36
Postat av: Julia

Skulle vara grymt kul! Undrar bara lite hur mycket de kommer gå på? Har inte direkt den bästa ekonomin just nu ;)

Svar: det beror på vilket verk du är intresserad av. Hör av dig på mail så kan vi prata mer där :)
linda

2014-04-26 @ 12:34:31
URL: http://juliadahls.blogg.se
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin