sista kvällen.

posted in: everything .2014-02-26 / 20:32:00 . 0 comments
I morgon åker jag hem till Sverige. I morgon flyttar jag hem igen för en tid.
Det betyder att detta är min sista kväll i Oslo, vilket känns oerhört sorgligt och melankoliskt.
Jag har under de senaste dagarna drabbats av en del gråtattacker och har på känn att fler är på sin väg.

Om ett litet tag ska jag träffa en av de finaste vännerna jag lärt känna här, en vän som kommit att betyda mer än vad jag trodde var möjligt med tanke på den korta tid vi haft tillsammans. I morgon ska jag äta min sista frukost i Norge med ytterligare två underbara människor som betyder så mycket för mig.
Det är hjärtslitande att behöva säga hejdå, fastän jag vet att jag kommer få se många utav mina vänner igen.
Det är hjärtslitande att säga hejdå till det liv jag byggt upp under året som gått.
Åh, vad jobbigt det här är, jag orkar inte tänka längre. Börjar bara gråta.
 
-Sittandes i min hörna i mitt fina kollektiv som jag delat med min oslofamilj under de senaste halvåret.
 
Kommentarer
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin