flyr

posted in: linda .2015-07-09 / 15:35:16 . 6 comments
Om tjugoen dagar stiger jag ombord ett plan som ska ta mig tillbaka till Australien. Lämnar allt bakom mig och flyr denna gång för att slå mig ner och skapa en vardag i Melbourne. Det är annorlunda denna gång jag reser, för denna gång är det kärlek inblandat. Så nytt. Så spännande. Så läskigt. Så underbart, så himla underbart. Vet inte riktigt vad som kommer hända i framtiden, nya drömmar och nya mål har blommat fram inom mig. Livet är rätt vackert på det sättet, jag slutar aldrig att förvånas av det. Så mycket kan ändras. Ett ögonblick kan förändra allt, och det är lite så det blev för mig. 
 
Kommentarer
Postat av: Tanja

Vad spännande! Australien verkar vara ett fantastiskt vackert land. Hoppas att du fortsätter att dela med dig :)

2015-07-09 @ 18:13:38
Postat av: Sara

Vad kul! Har precis flyttat till Melbourne också! :)

Svar: Härligt :)
linda

2015-08-02 @ 12:59:35
URL: http://sarazamia.blogg.se
Postat av: Linnéa

Vad härligt och spännande det låter! Jag hittade min man i Australien men nu flyttade han till sverige för mig istället. För tillfället iallafall, man vet aldrig :) önskar dig all lycka med kärlek och liv & allt!

PS. Din tavla hänger fortfarande på min vägg, tröttnar aldrig på den <3

Svar: Så kul att höra att du fortfarande tycker om tavlan! Massor med kramar från melbourne.
linda

2015-08-06 @ 00:12:11
Postat av: Anonym

Linda finns det möjlighet att beställa barnporträtt utav dig?? Jag är totalt imponerad av dig. Hör av dig till mig på [email protected]

2015-08-17 @ 22:17:00
Postat av: Linnéa

Snacka om att livet kan ta oväntade vändningar. Sen jag kommenterade sist så blev våra förutsättningar helt förändrade och vi bestämde oss snabbt att vi var tvungna att flytta. Så nu bor jag en timme norr om Sydney. Bara sådär liksom. Har inte riktigt fattat än.. :p men nu är jag superspänd på att få bygga upp ett nytt liv här :) trivs du i Melbourne än så länge? Hoppas allt är bra med dig och kärleken <3

Svar: livet är bra knäppt. och fantastiskt. och vackert. trivs väldigt bra i melbourne, är kär och lycklig. hoppas livet i sydney blir allt du önskar.
linda

2015-09-28 @ 03:55:00
Postat av: lillrose

hur går det i melbourne?
målar du något nu?
längtar att se något från dig

2015-11-15 @ 00:00:20
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin