två år

posted in: everything .2016-08-10 / 12:34:00 . 3 comments

det är över två år sedan begav jag mig ut på min resa, och jag har bott i melbourne i lite över ett år nu. läskigt hur tiden går så fort. har försökt hittat tillbaka till skapandet men det har varit svårt. men nu har jag börjat skissa lite, fota med min nya kamera, skapa egna drömfångare och tillverka egna lyktor. inspirationen till att rita och måla börjar även komma tillbaka. vet dock inte om jag vill ta upp bloggandet igen, tror inte det. tänker att jag kanske skapar ett nytt instagramkonto för min konst, alternativt börjar uppdatera det konto jag redan har. för det vore kul att dela med mig av tankar och konst igen, samt få inspiration från andra.
Kommentarer
Postat av: s

saknar din blogg jättemycket. den har alltid varit en av mina favoriter att följa och var otroligt inspirerande. ser fram emot att följa din livsresa på instagram istället. kram och lycka till med allt!

2016-08-12 @ 18:35:45
Postat av: lina

åååh har saknat dig o din blogg!!! förstår absolut att du ej pallar blogga men hade varit kul att kunna fortsätta följa dig någonstans

Svar: åh fina du. vi får se hur det blir men jag tror att jag bara kommer vara aktiv på instagram. Skapar/målar/ritar jag något så kommer jag nog lägga upp det på bloggen dock. Den är ju lite som mitt "portfolio". tusen kramar
linda

2016-08-16 @ 22:10:48
URL: http://skyddsrum.blogg.se
Postat av: Anonym

Fint!

2016-09-03 @ 23:09:12
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin