Last post.

posted in: everything .2018-07-04 / 03:28:00 . 2 comments
detta blir mitt sista blogginlägg. kommer antagligen inte som en chock då jag endast uppdaterat bloggen någon gång per år sedan jag flyttade från Sverige. 
men efter en lång period av kreativ torka så har jag äntligen börjar måla igen. för er som fortfarande vill ta del av min konst så har jag skapat ett instagramkonto for enbart min konst. Ni kan följa mig där på @quedate.luna
 
massor med kramar till er som fortfarande tittar in här efter alla dessa år. ni är fantastiska. 
 
 
Kommentarer
Postat av: X-Chel

Lycka till med allt (livet & konsten) du företar dig och jag ser fram emot att följa dig på Instagram istället! Har funderat på att själv starta ett Insta-konto, men inte hunnit/fått tummen ur än...anyhow; ha det så bäst, så länge!

2018-07-04 @ 18:50:41
URL: http://www.artwanted.com/X-Chel
Postat av: m.

Hej Linda! Eftersom detta är ditt sista inlägg så vill jag bara berätta vilken otrolig person jag tycker att du är. Jag hittade din blogg när jag var 17 år gammal och jag kan inte börja förklara vilket intryck du har gjort på mig. 17åriga jag var inte en person som lätt kunde bli influerad av andra då jag måste erkänna att jag var fast i en mörk bubbla den tiden. Men dina inlägg fick mig alltid att le, din konstnärliga talang fick mig att tappa hakan och jag relaterade så mycket till allt du skrev. När du påbörja din resa var jag så oerhört lycklig för din skull då du ofta nämnde det i din blogg och jag hoppades du skulle njuta av varje sekund. jag kollade alltid in på bloggen ett par gånger om året och blev alltid lika glad av att ha sett dig uppdatera och trivas. Idag är jag 23 år gammal och vill tacka dig för att du inspirerat mig så mycket. Även fast jag inte känner dig så kan jag se vilken vänlig, varm och vacker person du är. Ursäkta för min virriga kommentar, haha.
Jag önskar dig all lycka och kärlek i livet Linda.
❤️

2018-07-12 @ 01:33:35
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin