ilovetodrawinthemiddleofthenight

posted in: Work in progress .2009-08-05 / 01:39:52 . 3 comments

Klockan är alltid långt efter midnatt när jag tar fram pennor och papper. Hela familjen sover, det är tyst i huset.. Det är helt enkelt lättare att koncentrera sig då, fokusera på pappret och låta händerna svepa över den vita ytan med pennan.. Den sista meningen var djupa ord, jag borde kanske bli poet?


så långt har jag kommit hitills.. Lägg till längre hår, en hals, tuttar,en bikiniöverdel, 2 armar och några armband så kan ni föreställa er slutresultatet :)

nu ska jag sova, ska rita några hårstrån till bara.

Kommentarer
Postat av: hanna s

hur i helsike kan man rita sådär?????? du är verkligen jättejätte duktig! =D

2009-08-05 @ 01:55:37
Postat av: Susanna

Åhh måste bara göra en till kommentar och fråga va du använder för pennor då du målar? sjukt fint blir det :)

2009-12-15 @ 21:07:09
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: sandra

shit!!!

du e grymm

2010-01-20 @ 16:02:22
URL: http://rockkylicious.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin