onceagain

posted in: everything .2009-12-13 / 15:33:24 . 2 comments
Varenda söndag skriver jag samma deprimerande inlägg.. Inläggen brukar se ut såhär:
Idag är det söndag, jag är superdeprimerad och skittrött, buhuhähäh. Nu måste jag plugga ihjäl mig eftersom jag går en linje med 61738 prov i veckan.

Men denna söndag tänkte jag skona er från mitt klagande, fast min söndag ser ut precis som jag skrev ovan. Eftersom plastpappa marco är i norge och jobbar, & mamma jobbar kväll så är jag också barnvakt åt min lillebror. Just nu så befinner sig kvällens middag, lasagne i ugnen, och Filip dansar runt i vardagsrummet till filmen mamma mia.
Om jag orkar så ska jag börja rita på en teckning ikväll, en blivande julklapp till min storebror Jimmie!

Talk to you later
Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack snälla:) Är allt bra med dig efter helgen som varit?:)

2009-12-13 @ 16:13:58
URL: http://jennza.blogg.se/
Postat av: hanin

jag kollade på mama mia igår ahah :D:D:D<3333

2009-12-13 @ 22:26:30
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin