pureawesomness

posted in: everything .2009-12-24 / 14:27:52 . 4 comments
Okej, man ska inte blogga på julafton. Men vi inväntar ingen släkt alls, farfar kom förbi med ett paket och stack sedan, så det finns inte mycket annat att göra här hemma. Min storebror kommer efter Kalle Anka, det alla i min familj nu går & väntar på, förutom jag.
Och som vanligt så var jag nära att slita ut allt i min garderob (jag som städade den igår!) på jakt efter en fin outfit. Men såklart så passade ingenting, allt var fel idag. Så jag fick öppna en present i förväg, som innehöll en tröja min lillebror har köpt åt mig. Det var ingen direkt överraskning då jag önskat mig den tröjan (såg även när han köpte den, fail)

vi kör på en brusig webcam bild: tröjan<333333 It's pure awesomness, striped and oversized. Sjukt snygg till röda strumpbyxor.
Måste köpa en till (i en annan färg ofc) på lördag då jag, Fia och Amanda sticker till stockholm för att kriga bland mellandagsrean.
Kommentarer
Postat av: jOSSie...En Dröm& En Verklighet

tänk om man såg ut som dig! vacker och unik! mina pappa är rik, haha det sista var från björn gustavssom :)

2009-12-24 @ 16:13:49
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

sät bild!

2009-12-25 @ 01:05:07
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååhh! vart vart vart är tröjan köpt??

2009-12-25 @ 13:31:39
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv Anonym: jc :)

2009-12-25 @ 13:40:12
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin