reachoutforethose

posted in: everything .2009-12-03 / 20:45:59 . 4 comments

Slutade skolan klockan ett efter ett stort spanskaprov. Traskade ned till carlforska och hälsade på fint folk. Sedan gick jag och några kompisar ned på stan, vi kollade runt i nåra affärer och "fikade" på mcdonald's. Har spenderat eftermiddagen framför gossip girl med en kopp varm choklad och pepparkakor. Hade tänkt att börja på ett porträtt som min storebrors kompis beställt, men jag måste skriva lite på ett historiaarbete nu.. Får börja med det i morgon, så jag kan bli klar med det i helgen. Jag ska nämligen rita lite julklappar till min familj också. Är det någon som följer årets julkalender? Jag struntar i den och kollar på "mysteriet på greveholm" istället, den bästa julkalendern enligt mig! Någon som kommer ihåg den? It's awesome. Den får mig verkligen att tänka på gamla barndomsminnen, jag kommer ihåg hur rädd jag var för greven, skelettet.
Man blir aldrig för stor för julkalender

Kommentarer
Postat av: amanda

Mysteriet på greveholm <3

hahah många minnen kommer till liv <3

2009-12-03 @ 23:06:46
URL: http://amandaevringer.blogg.se/
Postat av: Ida

Tyvärr var jag för gammal för Greveholm, men Sunes jul har alltid varit min favorit annars.



Kramar Ida

2009-12-03 @ 23:53:01
URL: http://eldnatt.blogg.se/
Postat av: sara

Hej hittade in hit via blogg.se när jag såg din bild;) ne julkalendrar är det bästa! dock har jag redan kollat färdigt greveholm för ngn helg sedan..men man kan alltid kolla om!:D

2009-12-15 @ 14:55:05
URL: http://saaraasn.blogg,se(
Postat av: malin

jag kollar också på greveholm! bästa ever :-D

2009-12-15 @ 19:26:39
URL: http://smurfette.blogg.se/
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin