tomorrowitis

posted in: everything .2009-12-23 / 20:35:40 . 2 comments
Nu ligger alla julklappar under granen och hela vardagsrummet har invarderats av tomtar. Det var några år sedan min familj firade jul sist, så det känns nästan som om vårat hus är lite överdekorerat bara för att julen är "superspeciell?" just iår. äh, ge hit mina julklappar och några toffifee (stavning?) sen är jag nöjd. Kom nyss hem, ska plocka fram penslarna snart och måla vidare på min teckning, som aaaaldrig vill bli klar!

Johan kläckte ur sig något helt random igår:
Johan: åh jag har typ inte ätit frukost på hela lovet
Jag: va varför inte?
Johan: Men jag väntar på att vi ska öppna den nya prästosten. Hatar gammalt pålägg

Helt knäpp, han behöver ju inte äta den "gamla" osten som han själv kallar det? Det finns ju tusen andra saker i kylskåpet.
Jag blir lite depressed när jag inser att detta är det intressantaste jag har att skriva idag, ber om ursäkt for booring update! That will change soon.

satt och kollade på lite gamla bilder, hittade den här bilden från i somras när jag och Vevve var på öland.
Jag vet att det är julafton i morgon, men denna bild får mig faktiskt att sakna sommaren. & mitt vackra paraply!, som förövrigt hänger på en krok i mitt rum haha.



Kommentarer
Postat av: frida bergendahl

herrjösses vad snygg du är! helt unik.

god jul på dej

2009-12-24 @ 09:39:58
Postat av: Sashi

WOW, stunning.

2009-12-24 @ 09:40:16
- Alla teckningar som visas i min blogg är ritade eller målade av mig. Ingen av mina teckningar får därför kopieras eller användas utan min tillåtelse, så fråga först om du vill använda någon av mina teckningar
- Frågor om beställningar? Kontakta mig via [email protected]

Kommentera inlägget här:

what's your name?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/do you have a blog?

Your thoughts:

Trackback
linda


Linda Sundell

21 vårar och drömmer om att få se hela världen.
Det här är en plats för mina tankar, drömmar och min stora kärlek för konst, naturen, film och musik.

Låt inte rädsla hindra dig från att gå din egen väg, rädsla är livets stora motståndare.
Bli fri från den och du kan åstadkomma vad du än väljer att ägna din tid åt. Din tid på jorden är din, ingen annans.

Kärlek och frihet är det vackraste som finns och är något alla människor har rätt till.

[email protected]
  • bloglovin